Nro. 1 valintasi Ajoneuvosi optimoijaksi!

Nro. 1 valintasi Ajoneuvosi optimoijaksi!

"Kehitetty parhaaksi ammatilaisten johdolla.."

Nro. 1 valintasi palvelemaan!

Nro. 1 valintasi palvelemaan!

"Innovaation edelläkävijänä tunnettu..."

Nro. 1 valintasi maanlaajuisesti..

Nro. 1 valintasi maanlaajuisesti..


Aina edullisin ja luotettavin...

OptimoiAutosi.fi -rahoitus

NextPrev

Tukkeutunut hiukkassuodatin

>

Hiukkassuodatin (DPF) on kuluva osa ja ongelma kaikissa automerkeissä. Suodatin tukkeutuu tavallisesti ajomäärän ollessa 100-200tkm, jonka jälkeen se on vaihdettava uuteen. Tällöin kustannus on automerkistä riippuen jopa 4000€

Suodatin on mahdollista poistaa mekaanisesti ja auto ohjelmoida siten, ettei se havaitse puuttuvaa suodatinta.

Toimenpiteen jälkeen auto ei täytä enään sille tyyppihyväksynnässä asetettuja vaatimuksia. Tämän johdosta auto tulisi muutoskatsastaa hiukkassuodattimen poistamisen jälkeen

Jatkuvan tuotekehityksen ansiosta, DPF poiston yhteydessä Hondassa ilmenevän vakionopeussäätimen toimimattomuusongelman, olemme ratkaisseet kauan sitten.

Meillä on vankka kokemus myös muiden automerkkien hiukkassuodattimien ohjelmoinneista ja mekaanisista poistamisista. (BMW, Volvo, Audi, Seat, Skoda, MB, Peugeot, Nissan, Toyota, Mazda, Mitsubishi, Chryrsler, Ford, Opel, Subaru jne..) 

Käytössämme on yleisten vikakoodien lukulaitteiden lisäksi mm. Hondan merkkikohtainen testilaitteisto, jolla voidaan suorittaa tukkeutuneen hiukkassuodattimen (DPF) regenerointi, suutintestit, vikakoodien poistot ym. Lisäksi käytössämme on MB-star ja  VAG-konsernin  ajoneuvojen diagnostiikkalaitteistot.